Yes or No: “Pre-collection Essentiel”.

Hello everyone!

En hier zijn we er weer met een nieuwe blogpost!

Eergisteren zat ik mijn mails te lezen en kwam ik de Flair Nieuwsbrief tegen. Persoonlijk een van de beste nieuwsbrieven onder de Nederlandstalige magazines. Elke keer zit er minstens 1 artikel tussen dat mij aanspreekt,lees en repost op sociale media’s. En ook deze keer zat er eentje tussen, namelijk: “Essentiel maakt het tussenseizoen chic”. Het artikel laat stukken zien uit de pre-collectie van Essentiel, een collectie die nu al tijdens de winterdagen kan gedragen worden, maar toch een zomerse toets hebben.

Zoals elke fashionista heb ik de stukken eens bekeken en of course vondt ik het nodig om hierover te bloggen. De YES! 🙂 or NOOO! 😦 by Natasa.

Heels, Essentiel - € 195
Heels, Essentiel – € 195

Verdict: YES! 🙂 Ik ben een enorme fan van de bolletjestrend. Ik heb zelf een tijd lang enkel en alleen bolletjes gedragen. Deze hakken zijn gewoonweg fantastisch en enorm gemakkelijk te combineren met elke outfit vanwege de kleuren (zwart en wit past met alles). Een echte musthave!

Skirt, Essentiel - € 175
Skirt, Essentiel – € 175

Verdict: NOOO! 😦 Teveel glitter, teveel Barbie, te lang, .. Nee, nee, nee! Het lijkt alsof Barbie deze maxi-rok heeft gecreëerd. Het heeft echt een afschuwelijke kleur (ook al ben ik een fan van roze) en er werd een heel rare stof gebruikt. Wie dit op een fashionable manier kan dragen, chapeau.

Shirt, Essentiel - € 75
Shirt, Essentiel – € 75

Verdict: YES! 🙂 Een zeer simpel T-shirt, maar dat maakt het een perfecte basic. Met de juiste extra’s kan je enkele leuke outfits samenstellen. De tekst die erop staat is natuurlijk het beste 🙂 Antwerp, mijn geboortestad, de plek waar ik opgegroeid ben. De prijs vindt ik net ietsje te veel, ik zou er 55 euro maximum voor geven.

Jumper, Essentiel - € 165
Jumper, Essentiel – € 165

Verdict: NOOO! 😦 Ik vindt de kleurencombinatie niet zo mooi, ik zou in plaats van lichtblauw een iets donkerder blauw zien (bijv. marineblauw). Dat is het enkele wat mij niet aanspreekt, het model spreekt mij wel aan.

Clutch, Essentiel - € 55
Clutch, Essentiel – € 55

Verdict: YES! 🙂 Ik hou van speciale items en deze is er zeker eentje. De details zijn gewoonweg prachtig en  de kleurencombinatie geweldig. Ik ben hier helemaal weg van! Ik zou blij zijn met zo’n verjaardagscadeautje (hint hint). 😉

Sweater, Essentiel - € 195
Sweater, Essentiel – € 195

Verdict: YES! 🙂 1 woord: supercute! Vrolijke print, gemakkelijke kleuren om te combineren, zomers maar tegelijkertijd ideaal voor de lente. Ik ben er helemaal weg van. De lengte is iets te kort voor mij vanwege mijn buik, maar voor de ladies met een perfecte buik is dit ideaal. Voor de ladies die een iets minder flaterende buik hebben (of vinden dat ze die hebben): je kan er eventueel een hemdje onder aan doen, liefst van een zo luchtig mogelijk materiaal.

Ziezo, een kleine “yes or no” over deze collectie. Hopelijk hebben jullie er wat aan 🙂

Bezoek zeker de site van Essentiel: http://www.essentiel-antwerp.com en de Flair België: http://www.flair.be/nl/

See you soon!

Natasa.

Leave a Reply

