Haute Couture Week – Elie Saab.

Zdravo svima!

I evo mene opet! Malo da promijenimo jezik, smatrala sam da je vrijeme bilo da opet malo predjemo na Srpski 🙂

Danasnji blog ce biti u temu “Haute Couture Week” koji je bio od 25-og januara do 29-og januara u Parizu. U ovaj post cu se kratko baviti sa revijom modnog kreatora Elie Saab.

U ovoj reviji je bila inspiracija njegov rodni kraj Libanon. Sve je bilo bajkovito i egzoticno. U ovoj reviji je bila pozadina jednostavna, ali je odlicno isticala kreacije: suma koja je po malo mracna, ali zbog kreacije zasijala je ta suma.

Make-up manekenkama je bila jednostavna, ali ipak su imali mracniji pogled: sivi smokey eyes i neutralne usne. Kreacije su bile, po mom misljenu, kao iz snova. Dok sam gledala reviju na internet-u, osecala sam se u neku bajku, kao da sanjam. I priznajem: potajno sam zeljela da imam takvu haljinu za svoje vjencanje 🙂 .. Pastelne boje su bile najprisutnije u ovoj reviji, sa dosta cipke i detalje od kristala, bisera i perja. Kreacije su bile, pored ovih detalja, dosta ukrasene i sa cvetnim vezom. To je davalo neki stariji kljuc kreacijama, al ne toliko da izgledaju kao da su tek izasle iz ormara svoje babe.

I ovaj put sam izabrala neke od modele koje su mi se najvise dopale. Uzivajte u bajku!

Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture - Spring/Summer 2015
Elie Saab Haute Couture – Spring/Summer 2015

Ovaj put je bio izbor bas tezak za mene jer su mi se skoro sve modele svidjale. Jednostavno sam opcinjena kolekcijom. Citavu kolekciju mozete pogledati na site-u Elle Srbija: http://www.elle.rs/runway/haute-couture/prolece-2015-couture/11765-elie-saab-bajka-inspirisana-krajolikom-libana.html Nadam se da ste uzivali u ovaj post i do sledeceg blog-a jedan veliki pozdrav!

See you soon!

Natasa.

Geef een reactie

