Fancy armbanden voor minder dan €40.

Hello everyone!

Hier ben ik er weer met een nieuwe post om jullie te entertainen 🙂

Enkele dagen geleden kreeg ik de nieuwsbrief van Flair België binnen in mijn mailbox. Zoals ik al eerder heb gezegd, een van mijn favo nieuwsbrieven. Ik klikte de nieuwsbrief vlug aan en of course: ik vindt altijd wel iets om te lezen. En jawel hoor, Flair zorgt ervoor dat ik enorm veel zin krijg om te winkelen! Het artikel dat ik heb gevonden had als titel “10 x arm candy onder de 40 euro”. Hmm, klinkt interessant .. And yes it is.

Flair had 10 fancy armbanden uitgekozen die minder dan 40 euro kosten. Klinkt als muziek in de oren hé? Voor mij in ieder geval wel. Dus ik ben de armbandjes beginnen bestuderen en natuuurlijk, Natasa heeft enkele fancy stukken uitgekozen. En wat voor een blogger zou ik zijn als ik deze armbanden niet met jullie zou delen. Enjoy!

TomShot - € 39,95
TomShot – € 39,95

Een echt praaltje. Ik ben niet echt een gigantische fan van goud (ja, ik draag goude ringen, maar dat is een ander verhaal). Maar bij zulke accesoires smelt ik weg. Een simpel, maar mooi armbandje dat je met alles kan combineren: van casual tot chique. Je kan dit armbandje bestellen via www.zalando.be Ik ga eens heel lief moeten glimlachen naar mijn echtgenoot of mamie want dit moet ik ECHT hebben 🙂

New Look -  € 8,99
New Look – € 8,99

Dit armbandje doet me meteen denken aan de zomer. Frisse kleuren, parels, .. Enorm mooi. Vanwege de kleur kan je het niet echt met alle kleuren combineren, maar het is de moeite waard om dit in huis te halen.

New Look - € 7,99
New Look – € 7,99

Nog een pareltje uit de New Look. Heb ik jullie al verteld dat New Look mijn favo winkel is aller tijden? 3/4 van mijn kleding komt uit deze winkel 🙂 Dus geen wonder dat er 2 stuks van hen tussenzitten. Dit armbandje ziet er vrij gewoon uit, maar het spreekt mij enorm aan. Ik heb iets in die aard, ook uit de New Look, enkel is het armbandje iets breeder met een beige achtergrond in plaats van goud. Een basic armbandje dat je met alles kan combineren.

Loavies - € 14,95
Loavies – € 14,95

Toen ik dit armbandje zag, heb ik meteen het merk opgezocht. Loavies is een Nederlandse webshop die allerlei zaken verkoopt: van kleding tot spulletjes voor in huis. Dit armbandje sprak mij aan vanwege de details. Ik hou ervan wanneer een armbandje meerdere kleine details heeft en zeker als deze details losjes eraan hangen. Ik overweeg om dit armbandje te bestellen want ik ben er echt weg van. Wish me luck! 😉

H&M - € 2,99
H&M – € 2,99

Een basic armbandje, net zoals het zwart-wit armbandje uit de New Look. Alweer het gouden kleurtje, maar het spreekt me toch aan. De prijs is twee keer niets wat het enorm beschikbaar maakt voor iedereen. Het komt uit H&M, mijn 2de favo winkel, dus ik heb de foto al naar mijn mamie opgestuurd met de opdracht om dit voor me te vinden en te kopen. Hopelijk vindt ze het. En wees gerust: ik zal het zeker showen op Instagram 🙂

Ziezo, dit waren mijn favo armbanden. Om de keuze van Flair Belgie te zien, surf dan zeker naar http://www.flair.be/nl/mode/318509/10-x-arm-candy-onder-de-40-euro/ Misschien vindt jij het perfecte armbandje dat je altijd al zocht …

Tot de volgende post!

See you soon!

Natasa.

2 thoughts on “Fancy armbanden voor minder dan €40.

Leave a Reply

