H&M Home Collectie.

Hello everyone!

We blijven posten, zonder te stoppen!

Het thema van vandaag is het nieuwe project van H&M in België, namelijk de H&M Home collectie. Enkele dagen geleden was ik door mijn mails aan het surfen en kwam ik de nieuwe nieuwsbrief van H&M tegen. In deze nieuwsbrief zag ik dat je vanaf vrijdag 13 februari de nieuwe H&M Home collectie kan kopen in Luik (Adres: Espace Sain Michel,Rue Joffre), de enige winkel in Belgie die deze collectie zal verkopen. Een extra pluspunt voor mijn favo winkel, als je het mij vraagt! Ik hoop dat de collectie ook in Antwerpen komt zodat ik, als ik nog eens naar Belgie ga, enkele spulletjes kan kopen voor ons huisje 🙂

In deze home collectie heerst er een rustige, rustieke sfeer met vooral pastelkleuren. De foto’s die worden gebruikt voor de campagne zijn er het ideale bewijs van:

H&M Home Collectie
H&M Home Collectie
H&M Home Collectie
H&M Home Collectie

Ik vindt de collectie fantastisch en ik hoop dat er een uitbreiding komt van deze collectie in Belgie en, nogmaals, dat de collectie in meerdere H&M winkels beschikbaar zal zijn.

Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik enkele favoriete stukken uitgekozen om met jullie te delen. Enjoy!

Jacquardgeweven kussenhoes, H&M - € 9,99
Jacquardgeweven kussenhoes, H&M – € 9,99
Set van 3 dienbladen, H&M - € 19,99
Set van 3 dienbladen, H&M – € 19,99
Stoffen tas, H&M - € 12,99
Stoffen tas, H&M – € 12,99
Geurkaars, H&M - € 14,99
Geurkaars, H&M – € 14,99
Geurkaars, H&M - € 9,99
Geurkaars, H&M – € 9,99
Spiegel, H&M - € 14,99
Spiegel, H&M – € 14,99

Ziezo, dit zijn enkele stukken uit deze H&M Home collectie die mij aanspreken. En wie weet, misschien heb ik geluk en zijn ze binnekort in mijn bezit 😉 Ik hoop dat ik jullie nu allemaal heb geïnspireerd en dat ik jullie heb aangezet om heel het huis te herdecoreren. Ik heb alvast de smaak te pakken 🙂 Tot de volgende!

See you soon!

Natasa.

3 thoughts on “H&M Home Collectie.

  1. Pingback: Easy updates voor je slaapkamer. | Time to live.

Leave a Reply

