#PlukhetGeluk project – Mijn gelukkig vragenlijstje.

Hello everyone!

En hier zijn we er weer: Een nieuwe dag, een nieuwe post!

Een tijdje terug heeft een van mijn medebloggers, Nicky van Nicky’s wereld, mij een heel fijne post doorgestuurd, namelijk #PlukhetGeluk, een project van blogger Sas van de blog I live for my dreams. Dus ging ik eens een kijkje nemen …

Het project sprak mij meteen aan. Zoals de naam van mijn blog het al zegt, “Time to live”, vond ik dat dit project compleet in het plaatje past van mijn blog. Je leeft maar 1 keer, dus je moet het maximum uit je leven halen. Het project brengt een positieve vibe in je leven en bij het lezen van de introductie krijg je al de kriebeltjes. Dus dacht ik: YOU CAN COUNT ME IN!

Het eerste deel van dit project is een geluksvragenlijst. What? Een vragenlijst met allerlei vragen die alleen maar het beste in je naar boven brengen. Veel plezier met het lezen van deze positieve antwoorden!

Welke quote geeft je een positieve vibe?
#PlukhetGelukTrue. Geniet van het moment, je leeft maar 1 keer dus je moet er het beste van maken. Elk leven heeft zijn ups en downs, maar dat maakt er gewoon deel van uit. Zorg er gewoon voor dat de downs de ups niet overschaduwen.

Welke mensen toveren een instantglimlach op je gezicht?
Ook al zijn er enorm veel mensen aanwezig in mijn leven en zijn er veel die een glimlach op mijn gezicht toveren, er zijn enkele mensen die echt een échte glimlach op mijn gezicht kunnen toveren: mijn echtgenoot ,mama ,beste vriendin Ellen en onze getuigen vanop ons burgerlijk huwelijk. Deze mensen kunnen mij laten lachen, no matter what, in good or bad times. En ik ben hen daar oneindig dankbaar voor.

Wat zou je willen doorvoeren in je leven om nog gelukkiger te zijn?
Ik zou willen dat ik me veel minder zorgen maak, dat zou het plaatje completer maken. Zorgen gooien een domper op de feestvreugde van het leven en dat is iets waar ik elke dag aan moet werken. Ieder mens heeft zijn zorgen, groot of klein, en iedereen gaat er anders mee om. Ik wil er positiever mee leren omgaan. De ene keer lukt het me beter dan de andere.

Welke gelukstips zou je een ander willen meegeven?
1.Don’t give a f*** about someone’s opinion.
2.Geniet van elk moment in je leven, je leeft maar 1 keer.
3.Omring je met positieve mensen, zo krijg je alleen maar positieve energie toegestuurd.
4. Doe hetgene wat JIJ wilt, niet wat anderen je opdragen of verwachten.

Op welke verandering(en) in je leven ben je het meeste trots?
Ik ben trots op 2 zaken. Als eerste, op het feit dat ik beslissingen neem zonder teveel na te denken wat anderen erover vinden. Oke, dit klinkt misschien enorm egoïstisch, maar ik bedoel het in de positieve zin. Vroeger dacht ik eerst wat anderen van mijn beslissingen zouden vinden, terwijl ik nu nadenk of hetgene wat ik beslis goed is voor mij en mijn omgeving. En als tweede: ik heb mijn leven over een compleet andere boeg gegooid (verhuis naar het buitenland) en zo verandering gebracht in mijn leven, terwijl ik iemand ben die compleet niet van extreme veranderingen houdt …

Welke herinnering tovert een glimlach op je gezicht?
6 & 7 mei 2010, 2 fantastische dagen in Parijs met mijn toenmalige klas uit het middelbaar, 5STWA. Ik heb nog nooit zoveel liefde gevoeld, gelachen en plezier gehad. Ik heb intens genoten van deze 2 dagen in de stad der liefde. Elke keer als ik hieraan terugdenk herinner ik me alles tot in de details en tovert er zich een glimlach op mijn gezicht. Paris, je t’aime. ♥

Ziezo, dit is mijn gelukkig vragenlijstje. Ik hoop dat jullie nu met een big smile achter jullie scherm zitten 🙂 Ik alvast wel.

Het tweede deel is “Foto’s van geluk” waarbij je een collage maakt van alle foto’s die jou gelukkig maken. Deze post komt binnen 1 week online, dus dat betekent op zaterdag 21 februari.

Als je zelf interesse hebt om mee te doen aan het #PlukhetGeluk project, bezoek dan de introductiepagina op “I live for my dreams”. Het is zeker de moeite waard!

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 thoughts on “#PlukhetGeluk project – Mijn gelukkig vragenlijstje.

Leave a Reply

