#PlukhetGeluk project – Gelukkige foto’s.

Hello everyone!

Ik ben er weer met een nieuwe post voor mijn #PlukhetGeluk project! 🙂

Waarom doe ik nu ook alweer mee? Omdat dit project compleet bij mijn blog “Time to live” past. Je leeft maar 1 keer, dus haal het maximum uit je leven. En positieve vibes zijn altijd welkom!

Jawel hoor, het is zaterdag dus tijd voor deel 2 van het project, namelijk “Foto’s van geluk” of zoals ik het noem “Gelukkige foto’s”. What what? Ik heb een collage gemaakt met enkele foto’s die bij mij dierbare herinneringen oproepen of mij doet denken aan mensen waar ik enorm veel van hou. Enjoy!

#PlukhetGeluk Collage

Foto 1,September 2012: Eerste keer spaghetti klaargemaakt in ons nieuw huisje
Foto 2,Juni 2012: Mijn laatste dagen als student Sociaal Werk op Artesis Hogeschool
Foto 3,Mei 2011: Eindejaarsreis naar Barcelona
Foto 4,Augustus 2010: Mijn eerste foto met mijn huidige man
Foto 5,Augustus 2011: Eerste keer aan zee met mijn hubby
Foto 6,Mei 2010: 2-daagse trip naar Parijs met school
Foto 7,November 2012: Ons huisje in ontwikkelingsfase
Foto 8,Juli 2014: Mijn bestie op bezoek bij mij in Montenegro
Foto 9,Mei 2012: Eindejaarsbal op onze middelbare school, uitgenodigd als oud-leerlingen
Foto 10,Maart 2013: Mijn eerste verjaardag in Montenegro
Foto 11,April 2011: Eindejaarsbal als laatstejaarsstudent op de middelbare school
Foto 12,Augustus 2014: 4 heerlijke dagen aan zee in Budva (Montenegro) met mijn hubby, deze foto is genomen in Kotor (ook een badstad)
Foto 13,Februari 2015: Cadeautje van mijn hubby voor Valentijn
Foto 14,Januari 2013: Mijn hubby voor de eerste keer in Belgie, samen de feestdagen gevierd
Foto 15,Juni 2012: Etentje met mijn lieve schatten vanop Artesis
Foto 16,Mei 2010: 2-daagse trip naar Parijs, mijn toenmalige klas 5STWA
Foto 17,September 2013: Mijn mami,maatje,mamita poseert voor de lens voor mijn broer

Dit zijn mijn gelukkige foto’s,hopelijk worden jullie er even gelukkig van als ik 🙂

Het derde deel heet “Omdat jij het hebt verdiend” waarbij je één of meerdere personen in het zonnetje zet komt online volgende week zaterdag, op 28 februari.

Als je zelf interesse hebt om mee te doen aan het #PlukhetGeluk project, bezoek dan de introductiepagina op “I live for my dreams”. Het is zeker de moeite waard!

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

4 thoughts on “#PlukhetGeluk project – Gelukkige foto’s.

Leave a Reply

