De wondere wereld van .. Jumpsuits.

Hello everyone!

En jawel hoor, we switchen even over naar het Nederlands! Gewoon om een beetje verandering in huis te brengen 😉

Een week geleden kreeg ik de Flair Nieuwsbrief weer binnen via mail. Zoals ik jullie al 1000 keer heb verteld: I love it. Ik haal er enorm veel nuttige tips uit, maar ook inspiratie voor mijn blog.

En ook deze keer kreeg ik weer een klein ideetje ..

Jumpsuits. Iedereen kent ze wel. Het eendelig kledingstuk waar menig vrouw voor valt. Waarom? Het is gemakkelijk om te dragen, je kan het voor eender welke gelegenheid dragen, het verbergt dat extra kilootje en je hebt ze in alle kleuren,maten en vormen.

Ik las hun artikel “Stijlinspiratie: celebs in jumpsuits” en ik kreeg spontaan weer de kriebels om er een te gaan kopen. Ik heb 3 stuks in mijn kledingkast hangen, maar sinds ik enkele kilo’s vermagerd ben, heb ik de drang om meer te kopen. Omdat ik nog niet op jacht ben gegaan naar hen (geef toe: de winter is nog bezig), dacht ik meteen aan: WINDOWSHOPPEN! Maar dan wel online 🙂

Dus ik heb er enkele uitgekozen: 2 van hen heb ik in het bezit, de andere 4 heb ik op het internet gevonden. Enjoy!

New Look, privebezit
New Look, privebezit
New Look, privebezit
New Look, privebezit
Jumpsuit, New Look - 29,99 €
Jumpsuit, New Look – 29,99 €
Tricot jumpsuit, H&M - € 24,99
Tricot jumpsuit, H&M – € 24,99
Jumpsuit met dessin, H&M - € 19,99
Jumpsuit met dessin, H&M – € 19,99
Jumpsuit met vlinderprint, Mango - 44,99€
Jumpsuit met vlinderprint, Mango – 44,99€

Ziezo, dit zijn enkele jumpsuits die mij aanspreken of mij al hebben aangesproken en nu van mij zijn 🙂 Aangezien de zomer nog niet is begonnen, zijn de keuzes nogal redelijk beperkt, tenzij je online winkelt. Mijn tip: wacht tot de zomer om er eentje te kopen, de keuzes zijn dan eindeloos. Maar ik heb jullie toch al in zomerstemming gebracht met deze post 🙂

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 gedachtes over “De wondere wereld van .. Jumpsuits.

Geef een reactie

