H&M – The New Neutrals.

Hello everyone!

Ongeveer een week geleden kreeg ik zoals elke week een nieuwe H&M nieuwsbrief binnen. Aangezien ik een H&M verslaafde ben, was dit tot mijn grote vreugde. Net zoals de Flair België Nieuwsbrief, is ook deze van H&M een bron van inspiratie.

Ook dit keer was het niet anders. In deze nieuwsbrief stond er een nieuwe collectie vermeld, namelijk “The new neutrals”. Een collectie met neutrale kleuren en niet al te veel poespas. Dus ik klikte de link open en ging eens rondneuzen ..

Als je de pagina opent, wordt je verwelkomt met een kort muziekje en heb je 2 categories: inspiration en collectie. Ik heb door beide gebladerd. Inspiration zijn samengestelde looks en collectie zijn alle stuks uit de inspiratie gedeelte apart.

Ik kon het natuurlijk niet laten en heb enkele favo stukken uitgekozen, speciaal voor jullie. En omdat ik het graag doe 😉 Enjoy!

Tricot top, H&M - € 9,99
Tricot top, H&M – € 9,99
Denim jack, H&M - € 34,99
Denim jack, H&M – € 34,99
Suède pumps, H&M -  € 79,99
Suède pumps, H&M – € 79,99
Salopette H&M
Salopette, H&M – € 19,99
Set van 2 ringen, H&M - € 3,99
Set van 2 ringen, H&M – € 3,99
Set van 3 armbanden, H&M - € 6,99
Set van 3 armbanden, H&M – € 6,99

Ziezo, dit is mijn keuze uit de collectie. Als je geïntreseerd bent in de volledige collectie, klik dan hier.

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 thoughts on “H&M – The New Neutrals.

Leave a Reply

