Pinkaddict.

Hello everyone!

De titel van deze post geeft het raden naar .. Pink? De kleur? Zangeres? Het nieuwe album van Nicki Minaj? Wel, ik zal jullie uit jullie lijden verlossen: het betreft de kleur.

I confess: I’m a pinkaddict. Al jaren. In de middelbare school was ik vrij gemakkelijk te herkennen: vanaf het 3de middelbaar had ik enkel en alleen een roze rugzak. Ik hou van alles wat roos is: kleding, accessoires, schoenen, muren, GSM. You name it, ik heb het in het roos. Het maakt niet uit welke nuance: van babyroos over fushiaroos tot fluoroos, het kan mij allemaal bekoren.

Enkele dagen geleden kreeg ik de nieuwe Flair Nieuwsbrief binnen en Β daar stond een artikel in dat me direct aansprak: “Pink power in je kleerkast”. YEAH! In dit artikel staan enkele pink kledingstukken in die mij enorm aanspreken. En jawel hoor, het begint afgezaagd te klinken, maar ik kan het niet laten: Ik MOET met jullie mijn favo stuks delen πŸ™‚ Het is een soort van verslaving en ik beloof dat ik zal proberen te minderen (afkicken komt niet voor in mijn woordenboek).

Enjoy! πŸ™‚

Sweater met opschrift, ASOS - € 35,72
Sweater met opschrift, ASOS – € 35,72
Faux fur clutch, River Island - € 42,86
Faux fur clutch, River Island – € 42,86
Roze jurk, New Look - € 10,80
Roze jurk, New Look – € 10,80
Oversized cardigan, Urban Outfitters - € 65
Oversized cardigan, Urban Outfitters – € 65
Blouse met roze sterren, Custommade.dk - € 169
Blouse met roze sterren, Custommade.dk – € 169
Zonnebril, River Island - € 13
Zonnebril, River Island – € 13

Zo, dit zijn enkele van mijn favoriete. Het was geen gemakkelijke keus, aangezien er nog andere stuks in staan die mij aanspreken. Als je zelf geΓ―ntresseerd bent om een beetje roze inspiratie op te doen, klik dan hier voor het artikel.

Ik hoop dat jullie de wereld nu door een roze bril zien πŸ™‚

Als afsluiter, een vraagje voor jullie: wat jouw lievelingskleur? En heb je veel spullen in die kleur?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord πŸ™‚

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

6 gedachtes over “Pinkaddict.

      1. Haha πŸ˜€ Wel bij mij valt het nog redelijk mee hoor πŸ™‚ Ik heb ook andere kleuren in mijn kast hangen πŸ™‚ Anders zou het wat te Barbie worden πŸ˜€

        Like

Geef een reactie

