#PlukhetGeluk project – Omdat JIJ het hebt verdiend.

Hello everyone!

Hier ben ik er weer met een nieuwe post over het #PlukhetGeluk project! 🙂

Allereerst: Ik own jullie een gigantische sorry! Het was de bedoeling dat deze post op zaterdag online kwam .. Wat is er misgelopen? Veel. Eerst een kleine internetpanne om daarna weeral doodziek te zijn. Net op het moment dat ik denk dat mijn verkoudheid over is, BAM hier zijn we er opnieuw met hoesten en uitgeput zijn. De volgende post komt zeker op tijd online, ik ben al stukken beter nu en ik hoop dat het zo blijft 🙂 Dus: SORRY LIEVERDS! ♥

Kleine reminder: waarom doe ik mee aan dit project? Omdat dit project compleet bij mijn blog “Time to live” past. Je leeft maar 1 keer, dus haal het maximum uit je leven. En positieve vibes zijn altijd welkom!

Vandaag is het 3de onderdeel aan de beurt, namelijk “Omdat jij het hebt verdiend”. Waar gaat dit over? Wel, het is simpel: je zet één of meerdere personen in het zonnetje. Ik ben van plan om meerdere in het zonnetje te zetten aangezien ze het allemaal, stuk voor stuk, verdienen.

Mijn mama
Mamita,maatje,makker,mami, … 1001 bijnamen heb ik voor haar. Mijn mama is ALLES voor mij. Ik kan mij geen betere mama voorstellen. Deze vrouw heeft enorm veel meegemaakt in het leven, veel zwarte dagen gehad, maar ze was er altijd voor ons. En daar is niks aan verandert. Ik woon nu 2500km van haar, maar elke zondagmiddag bellen we via Skype (hoera voor Skype!), soms tot 5 uur lang. Wij vinden altijd wel een thema om over te babbelen. Ik heb haar nu al 2,5 jaar niet meer in levende lijve gezien wegens allerlei omstandigheden, maar ik hoop dat ik er dit jaar verandering in kan brengen. Mami, ik hou omschrijfelijk veel van jou. En ik mis jou verschrikkelijk hard, elke dag. Ik mis je aanwezigheid, ik mis het binnenkomen in de woonkamer en random geluiden maken. Ik mis gewoon alles. ♥

My Hero.

Ellen
My babe & bestie. ♥ Jawel hoor, ook jij komt aan de beurt! 🙂 We kennen elkaar al sinds het 3de middelbaar, maar zijn pas in het 5de jaar close geworden. En sindsdien zijn we onafscheidelijk. We wonen nu wel ver van elkaar, maar lang leve Skype (als hij meewerkt) en vorige zomer hebben we zelfs een weekje samen doorgebracht hier bij mij in Montenegro! AARDBEIEN PLUKKEN CHECK! 😀 We hebben enorm veel meegemaakt samen, goed en slecht. We hebben enorm veel geklaagd en gezaagd, we zijn serieuze plannen aan het smeden om een serie op te nemen over ons leven (als er iemand geïntreseerd is,let me know) en no matter what, we kunnen altijd op elkaar rekenen. Babe, I love you! ♥ KUSJE HARTJE ROOSJE! Haha, kon het niet laten 😀

My Boo Boo!

Mijn echtgenoot
Ik heb 1001 benamingen voor hem: mijn boyfriend,man,lover,soulmate,beste vriend, .. We zijn nu 4 jaar en 7 maand samen en in augustus vieren we ons 5 jaar samen zijn. Wie had ooit gedacht dat een zomerflirt zou uitdraaien op dit? Ik niet en mijn omgeving nog minder. We hebben elkaar leren kennen toen ik op zomervakantie hier kwam (wat ik elk jaar deed) en hebben elkaar via via leren kennen. Alles is vrij snel gegaan, we waren snel samen en na 23 dagen ben ik terug naar België vertrokken. We besloten om samen te blijven en hebben een lange-afstandsrelatie gehad 2 jaar lang, waarbij we elkaar het eerste jaar gewoon NIET hebben gezien, enkel Facebook, sms en bellen. Na 2 jaar hebben we besloten om ons hier te settelen en zie nu: we wonen al 2,5 jaar samen 🙂 Ik hou enorm veel van hem en ik kan mij geen dag zonder hem voorstellen. Duso, volim te najvise na svijetu! 🙂 ♥

Duso Moja. ♥

Mijn close vrienden
Ik heb enkele mensen in België waar ik nog altijd contact mee heb of vaak aan denk. Serina,Sarah,Gitte,Adriaan,Sanne,Nicky,Emilie: Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig 🙂 Ik heb de waarde van echte vriendschap leren kennen op het moment dat ik naar hier ben verhuisd. Zonder echte vrienden ben je niks, je hebt mensen nodig in je omgeving om je elke dag op te peppen,om verhalen/ervaringen te delen of gewoon om te vragen hoe het is. Ik hou van jullie! ♥

Ik ga het hierbij laten anders wordt dit een oneindige post. Er zijn nog zoveel mensen die het verdienen om in het zonnetje gezet te worden, maar hen zet ik in gedachte in het zonnetje. Ik prijs mij enorm gelukkig met het feit dat ik zoveel mensen heb om mij mee te omringen en ik hou van hen, stuk voor stuk. Uit het oog betekent niet uit het hart en ik denk nog vaak aan jullie allemaal.

Het 4de deel heeft de titel “De grootste glimlach”. Waar gaat dit over? Deze post zal gaan over zaken/dingen/situaties/mensen die een instantglimlach op je gezicht toveren. Deze post komt deze zaterdag online, op 7 maart (zonder vertragingen).

Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit bericht. Ik allezins wel 🙂

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

6 gedachtes over “#PlukhetGeluk project – Omdat JIJ het hebt verdiend.

  1. Is dat mijn naam die ik lees? Lief! (of ken je toevallig nog een Nicky? :D) 2500 km van elkaar weg is niet niets hé. Maar gelukkig bestaat internet! Kan ze je blog niet een beetje volgen vanuit België?
    Ik vind het super en toch ook raar dat jullie alsnog gesetteld zijn in Montenegro. Natuurlijk ja, voor de liefde heb je veel over, maar er was een reden waarom je ouders naar België gekomen zijn. Al kan zoiets dan ook weer snel veranderen. Ik vind het een mooie blogpost geworden!

    Liked by 1 persoon

    1. Jawel hoor, je hebt het goed gelezen! En jij bent de enigste Nicky die ik ken! 😀 En 2500km is inderdaad niet niks .. Mijn mama is een computernoob ,, ze kent er niets van 😛 Zelfs Skype kan ze niet opstarten, mijn broer doet dat voor haar 🙂 En inderdaad, je weet nooit wat de toekomst brengt 🙂 Misschien verhuizen we ooit wel eens naar Belgie, misschien ook niet. Niemand weet wat de toekomst brengt 🙂 Dank je! 🙂

      Like

Geef een reactie

