Fashionable & goedkoop.

Hello everyone!

Een nieuwe dag, nieuwe energie en een nieuwe post!

De titel klinkt als muziek in de oren voor de ware shopaholics onder ons (waaronder mezelf). Er trendy en fashionable uitzien EN er niet veel geld aan uitgeven? Bring.it.on.

Een tijdje terug kwam ik in de Flair Nieuwsbrief het artikel “50 stuks onder de 50 euro” tegen. Ik heb het meteen opengeklikt en ik was verre van teleurgesteld. Flair had 50 fantastische stuks uitgekozen en allemaal onder de 50 euro. Een droom voor elke fashionista met een beperkt budget.

En mijn naam zou niet Natasa zijn als ik, OF COURSE, enkele favoriete stukken heb gekozen uit de selectie van Flair. FYI: Ik zou dit graag hebben. Als er een gunstige weldoener dit leest, feel free to buy. Grapje 😉

Oorbellen ASOS

Kleedje Adidas

T-Shirt Pepe Jeans

Hoesje New Yorker

Rok Mint&Berry

Clutch ASOS

Ziezo, dit waren enkele van mijn favo stuks. Gunstige weldoeners, mijn verjaardag zit eraan te komen *hint hint* 😀
Als je geïntresseerd bent in de volledige selectie van Flair, klik dan hier voor het artikel.

Ik hoop dat ik jullie alweer een beetje shoppinginspiratie heb gegeven om te gaan lente shoppen 🙂

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 gedachtes over “Fashionable & goedkoop.

    1. Inderdaad, echt een bom aan inspiratie! Wel, dat is nog geen slecht idee 😀 De volgende post gebaseerd op hun nieuwsbrief stuur ik eens door, eens zien wat voor een reactie ik ga krijgen 🙂 Haha same here! 😀

      Like

Geef een reactie

