Easy updates voor je slaapkamer.

Hello everyone!

De post van vandaag gaat over een thema dat een beetje verstopt was geraakt, namelijk homedecoratie. Ik heb enkele weken geleden hierover een artikel geschreven (H&M Home collectie) en ik had de indruk dat na dat artikel het thema een beetje verdwenen was. Ik vond gewoon geen inspiratie om hierover iets te schrijven. Tot nu.

Enkele dagen geleden kreeg ik de nieuwe H&M nieuwsbrief binnen. Ik steek niet weg onder stoelen of banken dat nieuwsbrieven een gigantische inspiratie voor mij zijn. En deze keer was dit niet anders.

In deze nieuwsbrief stond er een artikel genaamd “Slaapkamer – Easy updates”. Ik klikte de link open en zag dat dit artikel wel eens een nieuwe inspiratiebron kon zijn. Dus keek ik een beetje rond en ik zat er niet naast met mijn gedachten.

In de post van vandaag heb ik enkele leuke stuks uitgekozen om je slaapkamer de decoreren uit de H&M Home collectie. Zoals jullie weten uit de vorige post, deze collectie is momenteel enkel verkrijgbaar in H&M in Luik MAAAR er is ook goed nieuws: Binnekort zal deze collectie ook te verkrijgen zijn in H&M in Gent! HOERA!

Enjoy en geraak in een inspiratieve mood! 🙂

Dekbedset, H&M - € 24,99
Dekbedset, H&M – € 24,99
Katoenen kussenhoes, H&M - € 9,99
Katoenen kussenhoes, H&M – € 9,99
Katoenen vloerkleed, H&M - € 29,99
Katoenen vloerkleed, H&M – € 29,99
Glazen minivaasje, H&M - € 2,99
Glazen minivaasje, H&M – € 2,99
Jacquardgeweven plaid, H&M - € 29,99
Jacquardgeweven plaid, H&M – € 29,99
Opbergmand van jute, H&M - € 12,99
Opbergmand van jute, H&M – € 12,99

Als je geïntresseerd bent in het volledige artikel, klik dan hier..

Dit was het voor vandaag 🙂 Hopelijk krijg ik iets meer inspiratie over homedecoratie in de komende weken aangezien de lente eraan zit te komen. Fingers crossed!

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

Geef een reactie

