Vandaag is ROOD …

Hello everyone!

Een nieuwe post en deze keer gaat het over de kleur ROOD!

Huh? What? Jawel hoor, de kleur rood. Nee, ik ga het niet hebben over hoe rood ontstaat, wat de kleur betekent of over Marco Borsato’s liedje. Rood is de it-kleur van dit voorjaar. En ik ben hier enorm blij om.

Ik ben dol op rood. Nadat mijn mama een fancy korte rode mantel in H&M heeft gekocht 2 jaar geleden heb ik door dat deze kleur mij super staat *selfiiiish*. Daarmee is het begonnen .. Rode jas,handtas,make-up,nagellak,accessoires: you name it, I have it. Mijn ultieme stuk? Een rode keuken + rode muren in de keuken. Genoeg bewijs denk ik dat rood een van mijn favo kleuren is 🙂

Enkele dagen geleden kreeg ik, ra ra ra, welke nieuwsbrief binnen? Oh yes, van Flair België! Daarin zag ik een artikel dat mij meteen aansprak, namelijk “Rood, dé kleur van het voorjaar”. Op elke runway kom je de kleur rood wel tegen, er hangen enorm veel rode stuks in de rekken van verschillende kledinghuizen … Rood is dé it-kleur van dit voorjaar! In dit artikel stonden 30 rode stuks, van kleding tot accessoires.

And of course, ik zou Natasa niet zijn moest ik niet enkele van mijn favoriete stuks uitgekozen hebben! Enjoy and feel red!

Trui Stradivarius

Hoesje Claire's

Clutch New Look

Kleedje H&M

Oorbellen Melodyehsani

Clutch Essentiel

Badpak Kiwi Saint-Tropez

Ziezo, dit zijn enkele van mijn favoriete stuks uit de keuze van Flair. Als je geïntresseerd bent in het volledige artikel, klik dan hier.

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 gedachtes over “Vandaag is ROOD …

Geef een reactie

