22 weetjes over Natasa.

Hello everyone!

Een nieuwe dag, een nieuwe post! De zon schijnt buiten (finally!) dus ik ben in een extra goede bui ๐Ÿ™‚

Enkele dagen geleden, op 18 maart, ben ik 22 jaar geworden. YAAY! Dus vond ik het wel een leuk idee om 22 weetjes over me,myself and I te vertellen. Zo leren jullie mij ook beter kennen en hebben jullie een beetje een beeld van de persoon achter “Time to live”.

Ready, set, go!

  1. I confess: Ik heb een serieuze Hello Kitty verslaving, al jaren. Ik heb echt teveel spullen: van T-shirts, tot balpennen en zelfs mijn GSM is een Hello Kitty versie van de Samsung Galaxy Young. En nee, ik ben niet van plan om in therapie te gaan because I like it.
    Hello Kitty
  2. De Italiaanse keuken kan mij altijd bekoren. En zeker pasta’s hmm ..
  3. Ik ben enorm bang van dieven en muizen. Ik doe nog altijd overal het licht aan in huis s’avonds als ik naar een andere kamer wandel.
  4. Ik heb verdrinkingsangst sinds ik 7 jaar ben. Ik heb mijn angst al een beetje kunnen overwinnen dankzij mijn vriend, maar het is nog altijd niet verdwenen.
  5. Ik heb een nagellakverslaving en ik denk dat ik daarvoor toch wel eens in therapie moet gaan.
  6. Ik hou ervan om met liedjes mee te lipsyncen. Mijn zangtalenten zijn *zacht uitgedrukt* niet echt op topniveau.
  7. Ik ben een selfiepersoon. Selfie terwijl ik mijn tanden poets? Check. Selfie wanneer ik me opmaak? Check. Selfie in de auto? Check. Ik denk dat ik net zoals Kim Kardashian een selfieboek kan uitgeven.
  8. Ik ben gestopt met nagelbijten na dat ik een blokjesbeugel heb gedragen 2,5 jaar lang en omdat mijn mama mijย โ‚ฌ20 ging geven als ik het een maand lang zou volhouden. En kijk, ik bijt mijn nagels niet meer af!
  9. Ik ben een masterchef in wording. Ik was een vreselijke kluns in de keuken voor ik ging samenwonen met mijn vriend. Na 2,5 jaar kan ik uiteindelijk deftig koken en jawel hoor, zelfs lekkere desserts kan ik klaar maken!
  10. Mijn mama en ik heb een enorm close band. Zo close dat we elkaars zinnen kunnen afmaken of 1 blik genoeg is.
  11. Ik hou van massage’s. Mijn echtgenoot heeft dit al door. Niet mijn schuld, moet hij maar niet zo’n magische handen hebben.
  12. Meest vreselijke huishoudklusje? De ramen lappen. Ik HAAT dit klusje met een passie. Godzijdank dat onze ramen in huis niet zo groot zijn.
  13. Ik heb een zwak voor chocolade en Jared Leto.
  14. Ik heb een serieuze handtasverslaving. Mijn mama en ik hebben al nagedacht om af te kicken, tot we opnieuw een mooie handtas tegenkomen en onze plannen in het water vallen.
  15. Ik heb echt teveel kleren en dat geef ik toe. Maar echt TEVEEL. En het ergste van alles is: ik blijf maar kopen.
  16. Ik ben echt enorm expressief als ik iets vertel: zwaaien met mijn handen zoals Italianen en soms iets te luid praten. Ik steek dit op mijn levendige persoonlijkheid.
  17. Mijn favoriete stopwoordjes: oh my god, fancy, fabulous, da meende ni eh!, gaaaast.
  18. Meest memorabele verjaardag? Mijn 18de verjaardag. Ik heb het op school gevierd aangezien het vrijdag was en net op die dag hadden we ons praktisch gedeelte van onze GIP. Maar het was een superfijne dag.
  19. Favoriet fruit? Aardbeien. Of course met slagroom ๐Ÿ™‚
    Aardbei
  20. Mijn favoriete kledingstuk? Een zwart-wit gestreepte tuniek uit New Look die ik al jaren heb.
  21. Ik droom van een rode Audi A3 sportback.
  22. Mijn favoriete kledingwinkels? H&M, New Look. Stradivarius, Bershka, Pull&Bear en River Island.

Ziezo, dit waren 22 weetjes over mezelf. Welk weetje vondt je het leukst? En welk weetje zou je over jezelf kwijt willen? Laat het me weten in een reactie.

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

4 thoughts on “22 weetjes over Natasa.

Leave a Reply

