Liebster Award.

Hello everyone!

liebster,award,button

Zoals de titel al wel wat kan verklappen: Ik ben genomineerd voor de Liebster Award. HIP HOI!

Vorige week maandag kreeg ik een berichtje van vriendin en medeblogger Nicky van Nicky’s wereld dat ze me genomineerd had voor deze award. En wat was ik daar blij mee! Nicky, dank je wel voor deze nominatie! ♥ Je hebt er mij enorm gelukkig mee gemaakt!

Wat is een Liebster Award? Dit is een award dat wordt doorgegeven onder bloggers die niet zo heel veel volgers hebben of nog maar beginnende bloggers zijn. De bedoeling is dan dat deze blogs een beetje in de spotlight worden gezet voor andere bloggers, om deze dan uiteindelijk te ontdekken en een waardering te geven. Met andere woorden: meer volgers, meer reacties en meer lezers!

Wat is het concept achter Liebster award? Wel, ik heb van Nicky 11 vragen gekregen die ik moet beantwoorden, ik heb zelf 11 vragen bedacht en ik heb 11 andere medebloggers genomineerd voor deze award. Of course: deze bloggers worden door mij persoonlijk op de hoogte gebracht 🙂

Een kleine opsomming van hierboven, om het gemakkelijk te maken:

  • Bedank degene die je heeft genomineerd en maak er een beetje reclame voor (link link link!)
  • Beantwoord de 11 vragen die je hebt gekregen
  • Verzin zelf 11 vragen
  • Nomineer zelf 11 bloggers die net begonnen zijn of weinig volgers hebben (onder 200 volgers)
  • Breng elke genomineerde persoonlijk op de hoogte

Antwoord op Nicky’s vragen

  1. Wat is je meest persoonlijke blogpost die je ooit geschreven hebt?
    Deze heb ik begin maart geschreven, namelijk “My battle with my weightloss”. Het gaat over mijn gevecht met gewichtsverlies waarmee ik bezig ben sinds september en waar ik ongelooflijk trots op ben.
  2. Wat is je meest populaire blogpost ooit?
    Ik heb nog niet bijster zoveel posts (omdat ik nog maar net begonnen ben), maar ik denk de recentste, namelijk “Zender: België. Ontvanger: Montenegro”.
  3. Ben je al in België geweest, zo ja, wat is je favoriete stad?
    Ik ben geboren in België en heb er tot 2012 gewoond, dus België is mijn geboorteland 🙂 En mijn favoriete stad, hoe kan het ook anders: ANTWERPEN! ♥
  4. Welk beroep oefen je uit of wil je uitoefenen?
    Ik ben momenteel werkloos. Ik zou graag mijn studies willen afwerken en als Sociaal werker (meerbepaald maatschappelijk werker) aan de slag willen.
  5. Vanwaar heb je het idee om te starten met bloggen?
    Ik was er al een jaartje of 4 over aan het nadenken, maar vondt er nooit genoeg tijd voor of twijfelde. In januari van dit jaar heb ik de knoop doorgehakt, want zoals mijn blognaam het zegt: Het is tijd om te leven.
  6. Welke onderwerpen lees je zelf het liefst op andere blogs?
    Beauty, lifestyle en persoonlijke gebeurtenissen.
  7. Hoeveel tijd per week spendeer je gemiddeld aan het lezen van andere blogs?
    Hmm .. Ik kan er niet echt een tijd opplakken. Elke keer ik op de laptop ben, check ik andere blogs via Bloglovin’.
  8. Geef jij graag reacties, of liever niet?
    Ik geef enorm graag reacties omdat ik vind dat je daarmee aan de blogger laat zien dat je het artikel hebt gelezen en kan je ook feedback geven. Enorm leerrijk voor de blogger.
  9. Zou jij een blogpost publiceren, waar je zelf niet achter staat?
    Never, nooit, jamais! Het is MIJN blog en er komen alleen blogs op te staan waar ik voor de volle 100% achter sta.
  10. Wat wil je bereiken met je blog?
    Ik wil anderen inspireren, mensen aansteken om ook te bloggen en mijn eigen plekje op het internet hebben waar ik alles kwijt kan.
  11. Ben je blij dat ik je genomineerd heb voor deze Liebster Award?
    Ik ben SUPERMEGAGIGANTISCH blij met deze nominatie! Nogmaals, dank je Nicky voor deze nominatie! ♥

Mijn vragen aan de genomineerden

  1. Wat is je lievelingskleur en heb je veel spullen in die kleur?
  2. Favoriete quote & waarom?
  3. Hoe lang blog je al?
  4. Waar komt je blognaam vandaan?
  5. Welke van je eigen posts vindt je het leukste en waarom?
  6. Wat is je lievelingseten/keuken?
  7. Wat past het beste bij je keukenkunsten: Masterchef of verloren zoon in de keuken?
  8. Welk beautyproduct gebruik je het meeste in je dagdagelijkse routine?
  9. Waar zie je jezelf over 5 jaar?
  10. Ben je een boekenverslinder? Waarom wel of niet en welke genres lees je het meeste?
  11. In welk dier zou je het liefst gereïncarneerd worden?

And the nominees are ..

Trommel

Ziezo, dit was mijn invulling van de Liebster Award. Alle genomineerden worden persoonlijk door mij op de hoogte gebracht. Hopelijk hebben jullie er van genoten en zullen de genomineerden een beetje plezier hebben aan de vragen 🙂

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

7 gedachtes over “Liebster Award.

  1. Pingback: Mylène Cybele — Over toekomst en favoriete quotes

Geef een reactie

