Mijn geïmproviseerde werktafel.

Hello everyone!

Ik ben back on track na enkele dagen afwezigheid met een nieuwe post voor jullie! Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn bloggershoek, met name: hoe ziet de tafel eruit wanneer Natasa aan het bloggen is? Wel, zo.

werktafel, blog, time, to, liveMijn laptop + aansluitingen
Mijn laptop kun je gerust een PC noemen, als je ziet hoeveel aansluitingen ik heb. Ons toetsenbord heeft het vorige maand opgegeven (enkele letters werkte niet meer, cijfers die blokkeerde etc.) dus waren we genoodzaakt een USB toetsenbord te kopen. Ik gebruik ook altijd een USB muis aangezien onze laptopmuis een scrollbar heeft en ik ALTIJD op veeg waardoor alles verdwijnt. En natuurlijk, het belangrijkste van allemaal: onze modem (witte USB stick).

Magazines
Huh? Wel, wanneer ik zonder inspiratie zit, pak ik alle magazines die ik nog niet heb gelezen en begin ik te bladeren, in de hoop om geïnspireerd te raken. En het helpt! Ook is het een fijne afwisseling tussen het typen door en minder vermoeiend dan gapen in een computerscherm.

GSM
Altijd en overal bij mij. Ik voel mij naakt zonder GSM. Klinkt een beetje verslavend niet? Ik ben gewoon graag bereikbaar en aangezien mijn vriend vaak uit huis is om te werken of klusjes te doen, kan het al wel eens gebeuren dat we mekaar even nodig hebben.

Mijn notitieschriftje + agenda
Dit is iets nieuws waar ik onlangs mee begonnen ben. Toen ik pas begon te bloggen had ik echt een hoofd vol met ideeën, maar schreef ik ze nooit op. Gevolg? Er zijn zo tal van ideeën verloren gegaan .. Toen ik begon met blogs af te schuimen zag ik dat veel bloggers een notitieboekje en deskplanner hadden. Ik vond dit enorm slim van hen dus heb ik deze handige tip ook in mijn leven genomen en ik moet zeggen: veeeel gemakkelijker! Ik heb geen deskplanner van de Hema (geen Hema’s in here :() dus ik heb achteraan in mijn notitieschrift een agenda gemaakt. Is eens iets anders he 🙂

Stiftjes en fluostiften
Elke persoon die mij kent en met mij op de middelbare school of hogeschool heeft gezeten weet dat Natasa een serieuze fluostiftverslaafde is. Alles moet mooi bij mij in kleurtjes staan, ik wordt daar enorm vrolijk van en maak zo mijn overzicht. Rood staat voor dit, groen voor dat, blauw voor zo, .. Voor de mensen die mij al langer kennen: Ik zit misschien niet meer op school, maar mijn fluo & Stabilo stift verslaving is er niet op gebeterd!

Digitaal fototoestel
Deze staat niet op de foto (logisch) maar ligt wel altijd voor de hand. Mijn fototoestel is al jaren mijn beste vriend en gaat echt overal mee. Ik was in de middelbare school de fotograaf van dienst op elk uitstapje. Ik heb dit toestel ondertussen al 9 jaar, maar hij werkt nog altijd perfect (op kleine krassen na). Zolang ik geen GSM heb met een goede camera blijft mijn fototoestel in dienst.

Wat ontbreekt er nog op de foto? Mijn flesje water. Geen idee waar dat verstopt zat op dat moment, maar ik zuil overal een 0,5l flesje mee. Dat was de enige ontbrekende factor die ik de moeite waard vond om te vermelden.

Ziezo, nu weten jullie hoe mijn bloggershoek eruit ziet. Redelijk simpel, niet al te veel spullen en overzichtelijk voor mij.

Hoe ziet jou “werktafel” eruit wanneer je aan je blog werkt?
Laat het me weten hieronder!

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

4 gedachtes over “Mijn geïmproviseerde werktafel.

Geef een reactie

