Topshop @ Zalando.

Hello everyone!

Gisteren kreeg ik een enorm fijne nieuwsbrief de mailbus binnen, namelijk van Zalando België. Voor alle fashionista’s in hart en nieren (zoals ik) heb ik enorm fijn nieuws: Vanaf nu is Topshop te verkrijgen bij Zalando! *applaus*
Nog beter nieuws: Ze leveren waar dan ook in België. Wat betekent: Online shoppin’ till you droppin’!

Natuurlijk kon mijn inner diva zich niet bedwingen en ik ben meteen eens gaan kijken in het aanbod. Ik heb al vaak leuke spulletjes van Topshop tegengekomen op het net en in magazines, maar ik zag een reisje naar London nog niet echt zitten speciaal daarvoor ..

Maar, daar is nu geen behoefte meer aan! Oke, een reisje naar België misschien dan wel, maar dat moet nu toch geen probleem zijn 🙂
Tot dan droom ik even lekker weg bij deze stuks die mijn hart hebben gestolen en dagdroom ik over hoe goed ze me wel niet zouden staan ..

blouse,topshop
                   € 49,95
blouse,topshop
                    € 41,95
vest,cardigan,topshop
                   € 45,95
trui,sweater,topshop
                    € 49,95
jurk.dress,topshop
                    € 64,95
jurk,dress,topshop
Oorspronkelijk: € 54,95
Nu: € 45,95

Zoals je ziet zijn de prijzen wat aan de duurdere kant, maar het is zeker de investering waard!
Als je geïntresseerd bent, neem dan zeker eens een kijkje op Zalando.

Wel. ik kan nu lekker verder blijven dagdromen en hopelijk, op een dag, toch tenminste 1 stuk van mijn keuze bemachtigen 🙂

Wat vindt jij van de kleding van Topshop? Heb je iets van hen in je kast?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

5 gedachtes over “Topshop @ Zalando.

Geef een reactie

