Ben jij een streepje voor?

Hello everyone!

Wanneer het mooie weer heb ik 1 gigantisch probleem: Ik krijg spontaan zin om te gaan winkelen. Veel aan windown shopping doen en mijzelf af en toe verwennen met iets nieuws (wat ik eigenlijk totally niet nodig heb).

Vandaag heb ik enkele stuks uitgekozen met één bepaalde print: streepjes! Je hebt ze in alle diktes en kleuren, van t-shirts tot sokken. Ook deze lente/zomer is deze print weer helemaal in. En ik hou van streepjes! Ik draag deze print echt graag en nu ik nog wat kilo’s lichter ben, staat het mij veel mooier dan voorheen.

Zoals jullie al wel hebben gemerkt hebben: me loves window shopping. Je ogen de kost geven kan geen kwaad he 🙂 En zo vindt je wel leuke stukken die je misschien later in de winkel ziet en kom je nieuwe outfitideeën tegen.
Dus ik heb voor jullie enkele gestreepte items gevonden die zeker op mijn eindeloze wishlist staat. Enjoy!

bag,handtas,stradivarius
              Stradivarius, €19.95
shirt,new,look
                       New Look, €14,99
dress,jurk,river,island
                    River Island, €43.00
ballerina,h&m
              H&M, € 12,99
swimsuit,badpak,oysho
                   Oysho, €39.99
poncho,bershka
               Bershka, €35.99

Ik wordt hier zo vrolijk van! Laat die zonnestraaltjes en warme weer maar snel komen because I’m more than ready!

Heb jij streepjes in je kast?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

3 thoughts on “Ben jij een streepje voor?

  1. Ik draag eigenlijk niet vaak streepjes, al denk ik wel dat het me best zou staan. Had ik nu vorige week niet ontdekt dat ik echt zovéél kleren liggen heb, ik zou gauw even online aan het shoppen gegaan zijn! 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

