Ochtendmuziek

Hello everyone!

Een nieuwe rubriek is vandaag in het leven geroepen! En this baby heeft de naam “ochtendmuziek” gekregen.

Ik heb een kleine gewoonte: ik moet en zal elke dag met een liedje/commercial/grappige video in mijn hoofd zitten. Ik dek ons bed op en BAM mijn inner radio slaagt aan, tijdens het koken, wandelen, .. No matter where.

Dus dacht ik: “Waarom maak ik hier geen wekelijkse rubriek van?” Wat kunnen jullie precies verwachten? Elke zondagmiddag komt er een artikel online met een overzicht van mijn wekelijks “radioprogramma” dat in mijn hoofd afspeelt. Welk liedje sprong me te binnen op maandag? Welke commercial bleef hangen op donderdag? Je komt het allemaal te weten op zondag.

En dus vandaag: Mijn eerste ochtendmuziek. Kijk mee naar wat er aan de gang was in mijn hoofd deze week.

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Raar, maar waar: het was radiostilte op vrijdagochtend in mijn hoofd. Misschien komt het doordat de buurvrouw mij uit bed belde ..

Zaterdag

Zondag

Het was een boeiende jukebox deze week in mijn hoofd. Hopelijk hebben jullie genoten van deze eerste post in de nieuwe rubriek. Tot volgende week zondag!

Met welk nummer werd jij vanmorgen wakker?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

4 thoughts on “Ochtendmuziek

Leave a Reply

