#2 Ochtendmuziek

Hello everyone!

Allereerst: Oh gosh ik ben zo lang weg geweest! Ik heb de indruk alsof ik eeuwen niets meer geschreven heb! Ik ben de hele week bezig geweest met van alles en nog wat: huisje proper maken voor ik vertrek, ons moestuin zaaien, voorbereidingen treffen .. God wat een werk! Daardoor heb ik mijn kleine vriend (a.k.a. the blog) een beetje verwaarloosd, waarvoor mijn oprechte excuses. Hopelijk geraak ik na deze week toch een beetje back on track πŸ™‚

Maar nu, back to business. Een nieuwe week, een nieuwe ochtendmuziek!

Met welk nummer werd ik op maandagochtend wakker? Welk liedje bleef op vrijdag de hele dag in mijn hoofd hangen? Je komt het vandaag allemaal te weten!

Kijk en luister mee naar mijn innerlijke jukebox!

Maandag

Ik moet echt altijd een traantje wegpinken bij dit nummer. Paul Walker, we miss you ..

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Hier heb ik een enorm toffe herinnering aan, ook al klinkt het liedje vrij suf en raar (voor degene die geen Servisch kunnen). Een klein detail: alcohol had een belangrijke rol in deze herinnering .. Zegt genoeg toch?

Vrijdag

Zaterdag

Klein detail: Ik heb echt niets met dit nummer. Ik had het gehoord op “Top 20” op MTV Adria en die dag bleef het refrein maar in mijn hoofd spoken.

Zondag

Ziezo, een klein overzicht van mijn radioprogramma van deze week πŸ™‚ Hopelijk hebben jullie er wat plezier aan gehad. Ik alvast wel!

Met welk nummer werd jij vanmorgen wakker?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

8 thoughts on “#2 Ochtendmuziek

Leave a Reply

