#3 Ochtendmuziek

Hello everyone!

Allereerst: Oh gosh, ik heb mijn blog zo verwaarloosd! Mijn oprechte excuses aan jullie! Waarom? Wel, voor ik naar België vertrok, heb ik mij beziggehouden met 1001 zaken thuis in Montenegro: mijn huisje in orde maken, inpakken, enkele administratieve zaken in orde brengen etc. Bijgevolg: geen tijd om te bloggen.

Terwijl ik de laatste aanpassingen doe aan dit bericht, bevind ik me al in België! Lekker gezellig in mijn oude zetel, al pratend met de mama. Ach, goede oude tijd!

Dus nu kunnen we opnieuw onze blogroutine opnemen en er opnieuw invliegen 🙂

Wat ben ik toch een brave meid en hou ik vol met deze nieuwe rubriek! 🙂 Een nieuwe week in de maand mei is achter de rug, dus het is tijd voor een kleine update van mijn innerlijke jukebox.

Draai de volumeknop open en luister mee naar mijn ochtendmuziek!

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Een terugkomertje deze week, maar hey: I’m back in Belgium!

Vrijdag

Ik was blijkbaar veel te opgewekt en te blij om hier wakker te worden, dus ik werd deze morgen zonder (!) een liedje in mijn hoofd wakker. SHOCKER!

Zaterdag

Wat is er aan de hand met mijn innerlijke jukebox?! Ook deze morgen werd ik wakker zonder een liedje in mijn hoofd .. Volgens mij moeten er nieuwe batterijen in mijn radio?

Zondag

Welk nummer dat je hebt gehoord deze week is je bij gebleven?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

3 gedachtes over “#3 Ochtendmuziek

Geef een reactie

