Een frisse zomerstijl – Bohemian.

Hello everyone!

Een nieuwe dag, een nieuwe post!

Het zonnetje begint zich stilaan een beetje meer te vertonen, natuurlijk nog niet in alle glorie, maar it is what it is. Ik voel me meteen beter en vooral: ik waan me in de zomer. En wat is er een kenmerk van de zomer? Fijne zomerkleding!

Wanneer de zon begint te schijnen, heb ik altijd een probleem: ik heb altijd zin om te gaan shoppen. Leuke kleding, maar ook accessoires zijn voor mij dan een gigantische verleiding. Waar ik ook meestal aan toegeef ..

En zo ook vandaag. Terwijl ik lekker uitrust van een gezellig dagje, ben ik een beetje op het net beginnen neuzen naar leuke kleding. Zo kwam ik terecht bij esprit.nl. Het merk Esprit klinkt bij de meesten wel bekend in de oren. Je bent er zeker al eens voorbij gelopen, binnen gelopen en een kijkje gaan nemen of zelfs al iets gekocht. Ikzelf heb vroeger enorm veel bij hen gekocht en heb hen nu opnieuw ontdekt. And I’m glad we’re reunited darling! Esprit heeft voor ieder wat wils: damesmode, herenmode, leuke accessoires maar ook een leuke home-afdeling! YES!

De fashionista in mij ging eens lekker rondkijken op hun website en ik ontdekte enorm leuke kledingstukken allemaal in 1 stijl: bohemian. Deze stijl is al een tijdje bekend en staat gekenmerkt als een luchtige stijl met franjes, zachte prints en vooral: comfy kleding die je meteen doet denken aan leuke zomerfeestjes en festivals. And I love it!

Dus kon ik het natuurlijk niet laten en zoals gewoonlijk (want hey, ik wil jullie niet in de war brengen hoor!) heb ik enkele leuke stuks gevonden die mee op mijn eindeloze wishlist komen te staan. En natuurlijk, ik wil jullie ook wat inspiratie geven (en stiekem aanzetten om te gaan shoppen zodat ik me niet schuldig voel). Enjoy!

jurk,dress,esprit,bohemian
Jurk met borduursel, €69,99
denim,short,esprit,bohemian
Denim short, €49,99
top,babydoll,esprit,bohemian
Top in babydoll stijl, €29,99
schoudertas,esprit,bohemian
Schoudertas, €49,99
kimono,esprit,bohemian
Transparente kimono, €59,99
broek,esprit,bohemian
Stoffen broek, €39,99
armband,esprit,bohemian
Multi-armband, €24,99

Ik heb zo’n zin om te gaan shoppen nu! Zulke leuke stuks die één voor één passen bij dit zomers weertje. Ik ben er helemaal klaar voor, laat die hoge temperaturen maar komen! Hopelijk heb ik jullie nu ook wat geïnspireerd om aan de slag te gaan in de winkelstraat 🙂

Wat vindt jij van de bohemian stijl? Zou je het zelf dragen?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

6 gedachtes over “Een frisse zomerstijl – Bohemian.

Geef een reactie

