#5 Ochtendmuziek.

Hello everyone!

En de 5de week van “ochtendmuziek” is weer een feit! Kijken jullie mee welke liedjes er deze week zijn blijven hangen?

Maandag

Why in the name of God kwam ik op dit liedje?!

Dinsdag

Een dagje radiostilte om de een of andere onverklaarbare reden ..

Woensdag

Mag ik even mijn uiterste bewondering voor deze powerlady uitdrukken? WAUW! Deze video heeft het echt overtroffen! Taylor looks flawless, as always ๐Ÿ˜‰

Donderdag

En dit nummer draag ik speciaal op aan mijn allerliefste bestie want wij hebben hen vandaag live gezien en we hebben ervan genoten!ย โ™ฅ

Vrijdag

Zaterdag

Ik word extreem vrolijk van dit nummer! #keeponmovingย 

Zondag

Een belangrijke vraag voor jullie: wat vinden jullie van deze rubriek? Alle feedback is welkom! ๐Ÿ™‚

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

7 thoughts on “#5 Ochtendmuziek.

Leave a Reply

