Musthave item: Comfy pants.

Hello everyone!

Een nieuw artikel na enkele dagen stilte 🙂

Ik geniet elke dag met volle teugen van mijn verblijf in België. Ik ga veel op stap, maak fantastische herinneringen en geniet van Antwerpen. Daarom merk je natuurlijk wel op mijn blog dat het wat kalmer is. Maar, ik ben jullie niet vergeten hoor! In België zijn geeft me een positieve vibe en dat betekent ook: veel inspiratie om te schrijven!

Vandaag een artikel dat vooral mijzelf gaat helpen (lekker egoïstisch, sorry) maar wie weet help ik iemand van jullie er ook mee verder.
Wanneer ik thuis zit, ben ik graag comfortabel gekleed. Een leuke t-shirt of trui met een legging of joggingbroek is mijn ideale kleding voor thuis. Nu kan je het wel al voorstellen: ik slijt heel wat broeken af jaarlijks en heb er nooit genoeg. En nu is dit natuurlijk weeral het geval ..

Ik had al enkele leuke modellen gezien in de winkel, maar ging toch ook eens online een beetje inspiratie zoeken. EN natuurlijk heb ik deze gevonden 🙂 Kijk mee en get inspired!

joggers,broek,trousers,new,look
                                                                          New Look, €17,99
joggers,broek,trousers,new,look
                                                                         New Look, €22,99
joggers,broek,trousers,h&m
                                                                           H&M, € 24,99
joggers,broek,trousers,h&m
                                                                        H&M, € 14,99
jogging,trousers,broek,c&a
                                                                              C&A, €15,00
jogging,trousers,broek,c&a
                                                                             C&A, €15,00

Er staan enkele basics tussen maar ook enkele met prints. En om eerlijk te zijn: ik heb geen idee welke te kiezen. Ik vind ze allemaal even fijn! Ik ga binnen enkele dagen eens kijken in deze winkels en wie weet neem ik wel een van deze beauty’s mee 🙂

Wat draag jij het liefst in huis?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

10 thoughts on “Musthave item: Comfy pants.

  1. Heel goed dat je het zo fijn hebt!
    Geniet er maar lekker van.

    Mooie selectie aan relaxte broeken, ik hou ervan. Ik trek zodra in thuis ben een van mijn thuispakken aan 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

