#13 Ochtendmuziek

Hello everyone!

Het is weer zondag dus tijd voooooor .. “Ochtendmuziek”!

Voor degene die net op mijn blog komen piepen: “Ochtendmuziek” is een wekelijkse rubriek die op zondag online komt. Hierin deel ik jullie welk liedje/commercial er elke dag bleef hangen. Dus een klein weekoverzicht van mijn innerlijke radio, om het zo te stellen.

Kijk en luister mee naar welke nummers er deze week werden gedraaid op mijn innerlijke radio!

Maandag

En jawel hoor, ik ben er weer met marginale video’s! Maar, hij moest er gewoon tussen want ik vertrok die ochtend terug naar Montenegro en werd met dit melodietje wakker. En om het allemaal compleet te maken: mijn bestie kwam mij uitwuiven en we hebben dit luidkeels staan zingen op het Astridplein. Thank God dat het nog maar 7 uur s’morgens was 😀

Dinsdag

Een dagje radiostilte! Ik denk dat ik nu pas last kreeg van mijn vermoeidheid ..

Woensdag

Donderdag

Fout, fouter, foutst! Jawel hoor, daar gaan we! Een knallend zomernummer, toch wel een toppertje (kon het niet laten) voor mij en mijn bestie! 😀

Vrijdag

Geen idee waarom dit nummer me ineens te binnen schoot ..

Zaterdag

Nog zo’n random nummer.

Zondag

Ik word echt extreem vrolijk van dit nummer! 🙂

Met welk nummer werd jij vanmorgen wakker?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

5 thoughts on “#13 Ochtendmuziek

Leave a Reply

