#14 Ochtendmuziek

Hello everyone!

De 14de editie van “Ochtendmuziek” is weer een feit! Ik kan het zelf amper geloven ..
Sorry voor mijn afwezigheid op mijn blog, maar de zomer heeft ook effect op mij. Dat betekent dus: veel op ons terras zitten, bij andere mensen thuis chillen op hun terras, voetbaltoernooien afschuimen en lange avondwandelingen maken. So forgive me! 🙂

Voor degene die net op mijn blog komen piepen: “Ochtendmuziek” is een wekelijkse rubriek die op zondag online komt. Hierin deel ik jullie welk liedje/commercial er elke dag bleef hangen. Dus een klein weekoverzicht van mijn innerlijke radio, om het zo te stellen.

Wil je weten welke nummers er deze week werden gedraaid op mijn innerlijke radio? Kijk en luister dan vooral verder!

Maandag

Don’t ask me why, don’t ask me how.

Dinsdag

Een dagje radiostilte!

Woensdag

Oh god, ik hoorde dit nummer de eerste keer toen ik nog in Antwerpen was en ik wordt er echt supervrolijk van! De tekst, de melodie, .. Het geeft me een geweldig gevoel. En ik hou van dit duo! ♥

Donderdag

Vrijdag

Note to myself: De volgende keer wanneer er een videoclip van Jason Derulo voorbij komt, standaard een emmer klaarhouden om al het gekwijl op te vangen. #hothothot

Zaterdag

Instant summermood: check!

Zondag

Ik blijf het een geweldig nummer vinden 🙂

Met welk nummer werd jij vanmorgen wakker?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

2 thoughts on “#14 Ochtendmuziek

  1. Pingback: #18 Ochtendmuziek | Time to live.

Leave a Reply

