#15 Ochtendmuziek

Hello everyone!

Alweer met een dagje vertraging (nee, dit gaat geen gewoonte worden): de nieuwe “Ochtendmuziek”! De temperaturen blijven hier maar hoog (oké, buiten maandag gerekend, gigantische stortbui en mini-overstroming in huis) dus mijn dag bestaat uit suf huishoudelijke taken doen en siëstaaaaa’s. En net wanneer ik wat meer energie had BAM buikgriep. Check mijn Instagram voor mijn geweldige baxter-foto #bored Ik ben een beetje aan de betere hand en zou eigenlijk mijn laatste infuus moeten krijgen vandaag maar die skippen we wel even (mijn arm ziet echt bont en blauw, het kan gewoon niet nog 1 prik aan #excusesverzinnen) ..

Alright, genoeg updates over mijn leven, we gaan over tot de orde van de dag. Welke nummers bleven er deze week “hangen”? Of welk nummer zong ik op donderdag terwijl ik aan het stofzuigen was? Je komt het allemaal te weten!

Maandag

Een van de eerste nieuwe nummers die ik heb gehoord sinds ik terug in Montenegro ben. En ik ben er lichtelijk verslaafd aan geraakt ..

Dinsdag

Here we go again, marginaal nummer, nog marginalere clip. Maar de melodie blijft echt hangen ..

Woensdag

Ik hoorde dit nummer voor het eerst op de Top 20 op MTV en vind het een geweldig nummer. En de bijhorende clip .. Damn, goosebumps.

Donderdag

AGAIN! GOD HELP ME!

Vrijdag

Ik had een beetje een partygevoel op vrijdag. Spijtig genoeg zijn we nog altijd autoloos dus een feestje zit er nog niet in ..

Zaterdag

Ik was die dag compleet buiten westen door de buikgriep dus het was stil in mijn hoofd (op de bonkende hoofdpijn na dan).

Zondag

Fantastisch nummer! ♥

Zoals je merkt is het een overwegend Servische “Ochtendmuziek” geworden. Reden? Check deze foto op Instagram!

Van welk nummer krijg jij een instant summer feeling?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

5 gedachtes over “#15 Ochtendmuziek

  1. Pingback: #16 Ochtendmuziek | Time to live.

Geef een reactie

