#16 Ochtendmuziek

Hello everyone!

We’re back met een nieuwe “Ochtendmuziek” voor deze week!

Voor degene die net op mijn blog komen piepen: “Ochtendmuziek” is een wekelijkse rubriek die op zondag online komt. Hierin deel ik jullie welk liedje/commercial er elke dag bleef hangen. Dus een klein weekoverzicht van mijn innerlijke radio, om het zo te stellen.

Turn up the speakers and shake your hips!

Maandag

Ik hoorde dit nummer een tijdje terug op MTV en ben er sindsdien dol op. De beat,de tekst .. Ik word er automatisch hyper van. Geen idee waarom ik dit nummer nog niet kende. Maar nu ik het ken: I’m a bassline junkie 😉

Dinsdag

Een dagje radiostilte!

Woensdag

Oh god, I just adore this song! Elke keer wanneer ik het hoor, krijg ik spontaan zin om te staan dansen in het midden van mijn woonkamer.

Donderdag

Nog zo’n nummer waar ik helemaal vrolijk van wordt en compleet los kan gaan 🙂

Vrijdag

Ik werd met dit nummer wakker want ik voelde me ook zo 🙂 Die dag kwam ook mijn ode aan mijn echtgenoot online en hoorde ik leuk nieuws van mijn bestie. En babe, dit nummer is speciaal voor jou! 🙂 ♥

Zaterdag

En jawel hoor, Djogani is er weer! In de vorige Ochtendmuziek waren ze aanwezig en dit maal weer. Toen dit nummer uitkwam heb ik het echt grijs geluisterd ..

Zondag

Ik hou hou hou van dit nummer! ♥

Hou jij ook zoveel van muziek als ik?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

Een gedachte over “#16 Ochtendmuziek

Geef een reactie

