The chronicles of a country girl.

Hello everyone!

Hoezee hoezee, een nieuwe rubriek op “Time to live.” is geboren! Het werd ter wereld gebracht tijdens een sessie brainstormen onder de douche en heeft de naam “The chronicles of a country girl” meegekregen. Luid de trompetten en hijs de vlaggen!

Na deze ietwat officiële (lees: oeroude) aankondiging, dan nu de real deal. Ik heb besloten om met een nieuwe rubriek te beginnen omdat ik vond dat de tijd er wel rijp voor was. En om eerlijk te zijn: het lijkt me gewoon superleuk 🙂

Waar gaat deze wekelijkse rubriek over? Elke maandag komt er een artikel online onder deze titel met een weekoverzicht van de gebeurtenissen in het leven van Natasa. Om het to the point te zeggen: een wekelijkse diary. Ik vertel er over wat er mij dagelijks overkomt en eventueel enkele foto’s (als ik eraan denk om ze te nemen).

Laten we er maar meteen invliegen en de aftrap geven voor (hopelijk) een succesvolle nieuwe rubriek!

Maandag

Natte kip met oortjes!
                                                             Natte kip met oortjes!

Ook al begon de dag zonnig, in de namiddag hebben we een stortbui gehad. En Natasa heeft hem gevoeld. Ik ging naar een vriendin (te voet) en op de terugweg ben ik in deze stortbui terechtgekomen, zoals je op de foto ziet (vanop Instagram). Gevolg? Kletsnat en ik zag eruit als een natgeregende kip.
Ook kreeg onze rookkamer (waar we vlees drogen) meer vorm en ter gelegenheid daarvan heeft mijn oudste schoonbroer een speech gegeven (hij is er een ware pro in *ahum*).

Dinsdag

Een hele saaie dag. Niets bijzonders gedaan, buiten de hele dag in de zetel gelegen.

Woensdag

Ook woensdag was niets beter. Mijn buurman heeft 5 jachthonden die ons nu al heel de zomer treiteren door vanaf 5-5.30 uur s’morgens tot ergens 8 uur janken en blaffen waardoor wij niet kunnen slapen. Dus hebben mijn man en ik woensdag doorgebracht al slapend in de woonkamer.

Donderdag

Me-time!
                                                                  Me-time!

Na mijn standaard taakjes in huis was het tijd voor wat me-time. Eerst hebben mijn twee benen wat verwenning gekregen (in de vorm van scheren die handel!), ik heb wat gewerkt aan mijn blog (er kwam een nieuw artikel online) en ik heb veel leeswerk ingehaald (lees: andere blogs lezen tot ik erbij neer viel).

Workin' girl ..
                                                               Workin’ girl ..

Vrijdag

IMG_20150814_131035

We hebben voor de eerste keer, na lange tijd, eens deftig kunnen uitslapen. Toch voel ik me nog altijd moe, maar in plaats van ALWEER een siësta te doen, ging ik wat relaxen op terras (foto vanop Instagram). Er kwam ook een nieuw artikel online. s’Avonds gingen we onverwachts wat vissen, wat deze leuke foto’s opleverde ..

Hubby in actie
                                                           Hubby in actie
Zonsondergang!
                                                         Zonsondergang!
Ziet dit er niet magisch uit?
                                               Ziet dit er niet magisch uit?

Zaterdag

Het werd weer een relaxed dagje thuis. Oh ja, ik maakte ook bonbons.

Zondag

We zien er allebei echt fabulous uit, elke keer weer :)
                                         We zien er allebei echt fabulous uit, elke keer weer 🙂

Zondag is mijn heilige dag aangezien ik in de namiddag altijd Skype onveilig maak met mijn geweldige mama.

We’re done for today! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en ik ben maar al te benieuwd naar jullie feedback 🙂

Hou jij meer van regen of zon?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

15 gedachtes over “The chronicles of a country girl.

    1. Dank je! 🙂 We zijn niet echt gek op vissen, mijn man deed dit vroeger heel vaak samen met vrienden en heeft het nu wat herpakt met zijn beste vriend. Ik ben die avond meer meegegaan omdat ik graag naast de rivier zit en geniet van de natuur 🙂 Liefs! x

      Liked by 1 persoon

  1. Pingback: #2 The chronicles of a country girl. | Time to live.

Geef een reactie

