#19 Ochtendmuziek

Hello everyone!

Ik ben er weer met een nieuwe “Ochtendmuziek” van deze week! Wil je weten welk nummer er deze keer door mijn hoofd speelde terwijl ik de badkamer kuiste of met welk nummer ik op vrijdagochtend wakker werd? Je komt het allemaal nu te weten!

Voor degene die net op mijn blog komen piepen: “Ochtendmuziek” is een wekelijkse rubriek die op zondag online komt. Hierin deel ik jullie welk liedje/commercial er elke dag bleef hangen. Dus een klein weekoverzicht van mijn innerlijke radio, om het zo te stellen

Maandag

Hun eerste nummer zonder Zayn .. But who gives a damn, ik vind het een geweldig nummer 🙂

Dinsdag

Een nummer dat al enkele keren is gepasseerd in “Ochtendmuziek”. Ik was doodop na een oververmoeide start van de week dus ik had een adrenalineshot nodig.

Woensdag

Te moe dus een dagje radiostilte!

Donderdag

Een nummer van 8 jaar geleden en aan dat is maar al te goed te merken aan de artieste zelf. Wil je even checken hoe ze er nu uitziet? Check dan haar Instagramaccount!

Vrijdag

Vraag me niet hoe en wat, maar ik werd wakker met de melodie van dit nummer en tijdens de ochtend kwam de tekst er ook bij. Op donderdag had ik een ander nummer van Mika (Love Today) gehoord op VH1 Shuffle dus het had logisch geweest moest dat nummer in mijn hoofd zitten .. Maar, bij mij gaat alles onlogisch dus zo ook mijn innerlijke radio.

Zaterdag

Een dagje radiostilte!

Zondag

Een van mijn favoriete Servische artiesten 🙂

Met welk nummer werd jij vanmorgen wakker?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

3 gedachtes over “#19 Ochtendmuziek

Geef een reactie

