#29 Ochtendmuziek

Hello everyone!

De eerste “Ochtendmuziek” van 2016 is er! Omdat dit de eerste post is in 2016, wil ik jullie eerst allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen. Ik wens jullie een geweldig 2016, met veel geluk, liefde, vriendschap, goede gezondheid en of course: may all your wishes come true!

quote,hal,borland,new,year

Laten we dit nieuwe jaar beginnen met een knal!

Maandag

Jup, hij is er weer, alleen in een andere taal.

Dinsdag

#random

Woensdag

Ik ben echt weg van dit nummer! Geweldige melodie, fantastische tekst (die ik vanbuiten ken) .. Amazing!

Donderdag

Yasss!

Vrijdag

Een dagje radiostilte! #blameitonnewyear

Zaterdag

Dit nummer is van een Montenegrijns rapduo waar mijn man en ik dol op zijn. Op Nieuwjaarsdag hebben we gezellig thuis gebleven en hebben we een Montenegrijnse film gekeken waarvan dat dit nummer de soundtrack is. Goed gelachen, gezelligheid: wat moet je nog meer hebben?

Zondag

Hetzelfde nummer van zaterdag blijft maar doorgaan in mijn hoofd ..

Waar heb jij oudejaarsavond doorgebracht en met wie?+

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

4 thoughts on “#29 Ochtendmuziek

  1. Oudejaarsavond was met familie, bij familie. Hihi! Door jou ga ik nu op zoek naar een nummer dat al een hele week in mijn hoofd zit, maar geen idee hoe het heet, hihi.

    Like

Leave a Reply

