Jurken onder 30 euro.

Hello everyone!

Vandaag een budgetvriendelijke post want niet iedere fashionista heeft een grote portemonnee ..

De zomer piept al met al zijn glorie achter de hoek en wacht met ongeduld om tevoorschijn te komen, maar we genieten nog even na van de lente. Het weer zit ons misschien niet altijd mee, maar we genieten dan maar van de zonnige momenten die af en toe tevoorschijn komen.

En welk kledingstuk is frequent tijdens de warme dagen? Jurkjes! Oke, niet elk meisje draagt enkel en alleen maar jurkjes maar de meeste hebben er toch op zijn minste eentje in hun kast hangen. En die komt tevoorschijn met de eerste zonnestralen.

Ik heb zelf enkele stukken in mijn kast hangen, voor overdag en s’avonds (partyjurkjes). En ik hou ervan! Ik ben ervan gaan houden tijdens mijn puberjaren, maar naarmate ik ouder werd droeg ik ze vaker en vaker. Dus heb ik een mini collectie in mijn kast die ik zoveel mogelijk wil uitbreiden.

A lady can never have enough dresses is mijn motto en vandaar deze post. Ik ben online gaan windowshoppen en heb enkele leuke jurkjes gevonden en wat nog beter is: allemaal onder de 30 euro! Als dat niet budgetvriendelijk is 🙂 Geniet van deze jurkjesparade en let’s get inspired!

jurk,dress,bershka
                Bershka, €17.99
jurk,dress,h&m
             H&M, € 9,99
jurk,dress,new look
                       New Look, €14,99
jurk,dress,new look
                      New Look, €17,99
jurk,dress,h&m
             H&M, € 14,99
jurk,dress,bershka
              Bershka, €29.99
jurk,dress,stradivarius
            Stradivarius, €29.95

Worden jullie hier ook zo blij van? Ik heb echt zin om nu meteen een jurkje aan te doen en te gaan hollen als een gek door een grasveld. Hippie feeling ..

Draag jij vaak jurkjes?

Tot de volgende post,

See you soon!

Natasa.

16 gedachtes over “Jurken onder 30 euro.

  1. Oh, leuke jurkjes! Ik had onlangs een nieuw jurkje aan, en ik kreeg superveel complimentjes. Misschien moet ik toch eens wat investeren in leuke jurkjes? Het was een A-jurkje, iets wat ik nooit eerder durfde aandoen!

    Liked by 1 persoon

  2. Simplynspecial

    Ik draag niet zo vaak jurkjes, omdat ik nooit goed weet wat voor schoenen erbij kunnen. En ik niet op alle hakken kan lopen hihi, Vind het wel altijd zo leuk staan!!
    Die mintblauwe is cute!!!

    Liked by 1 persoon

    1. Je hoeft niet altijd hakken te dragen hoor 🙂 Ballerina’s, sandalen en zelfs sneakers passen onder jurkjes 🙂 De tijd wanneer alleen heels onder een jurkje konden zijn al lang voorbij, je hebt nu eindeloze keuzes 🙂 Ik draag ze vaak met mijn All Stars om je een voorbeeld te geven 🙂 Liefs! x

      Liked by 1 persoon

      1. Simplynspecial

        Klopt inderdaad haha, misschien heb ik wel een vertekend beeld. Al is het eerder dat ik dan buiten mijn comfort zone moet haha, dat zal het zijn denk ik! Toch eens proberen 😉

        Liked by 1 persoon

    1. Daar moet ik je ongelijk in geven 🙂 Voor elk figuur bestaat er wel een bepaald model jurk. Ik was vroeger ook van dat gedacht, tot ik aan het experimenteren (lees: veel passen in winkels) ben geslagen en zo enkele mooie modellen heb gevonden die bij mijn figuur passen 🙂 Liefs! x

      Like

Geef een reactie

